Dålig dag

Idag är det onsdag, två dagar sen jag opererade mig. Vet inte om det är bättre, kanske
lite bättre än igår, men bara lite. Fy så hemskt när det varken fanns pencilin eller panodil
av något slag, om inte jag hade smärtstillande så skulle jag ligga krälandes på golvet.
För utan det gör det fruktansvärt ont. Vaknade inatt typ tre gånger av att jag hade så jävla
ont när jag svalde, kunde verkligen inte somna om på länge, det kändes typ som att någon
slet i min käke, och i min tunga. Himla obehagligt, hoppas jag kan sova gott inatt i alla fall :)

Sitter här i sängen och snokar runt, har inte så mycket annat att göra, kan inte gå och
småäta i allafall. Vi som har godis här hemma :/ haha. Såg nyss bigbrother, och har
alla andra avsnitt hos pappa. Hur ska jag stå ut utan bb i flera dagar? nä usch va trist.

Idag är det en dålig dag, för Alice far hem imorgon, hem till usa! :(
Jätte tråkigt tycker jag. Hon har varit här i tre månader, och dom
månaderna har gått alldeles för snabbt. Och har inte riktigt sagt
hejdå till henne, för i måndags när hon var och hälsade på mig
på sjukan så var jag nyopererad och fortfarande snurrig i bollen.
Men ska ringa henne sen och säga hejdå, to my girl! ♥

 
sis, elin, jag & alice på g till boden!              jag och min älskade alice hos gutte
visst är hon söt? ♥


Vi har pratat om att jag ska komma till henne i usa, jävlar vad kul!
Och då ska vi ta en roadtrip till L.A, hello shopping! Fan vad jag vill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0