Tidsfördriv

PERSONLIGT

( ) Jag är blondin
(x) Jag är brunett
(x) Jag är busig
(x) Jag älskar filmer
(x) Jag är datanörd
(x) Jag har en mp3/ipod 
(x) sjunger i duschen
( ) går ofta
( ) är latast i stan
(x) jag är onyttig
( ) jag läser mycket.
( ) jag är blyg. 

FAMILJ

(x) Jag har två föräldrar
( ) En i min familj är alkoholist
( ) Jag har mer än 3 syskon
(x) Jag är minst i familjen
(x) Jag bor hemma
(x) Jag har husdjur


BARNDOM

( ) Jag har sytt ett sår
(x) Jag har haft vattenkoppor
( ) Jag har haft svin koppor
( ) Jag har ärriga knän

PINSAMT

(x) Jag har ramlat framför någon
(x) Jag har skrattat när andra varit tysta
( ) Jag har lekt med dockor efter 13års ålder
(x) Jag har sagt fel inför klassen
( ) Jag har spytt på någon
(x) Jag har hälsat på fel personer

Piercningar: None(nickelallergi)
Tatueringar: None(men vill ha)
Längd: 165 kanske?
Skostorlek: 36,37
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon?: nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Jo
Dricker du: Jaa
Använder du droger: nejnej
Röker du: Nja, har inte rökt sen i söndags(lär börja när halsen är bra :/)
Vad är du rädd för: att bli sårad, mista någon, sprutor osv.
Gillar du att tvätta: nä, kan typ inte ens det :s
Gillar du Berg-och-Dalbana: Vet inte, för har aldrig vågat åka :p

Senaste:

Film du hyrde: ehh, minns inte
Film du köpte: minns inte
Låten du hade på hjärnan: breathing your love
Personen du ringde: Alice
Tv program du tittade på: typ efterlyst igår.
Personen du tänkte på: Ingen speciell faktiskt

För eller emot...

Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

Favorit...

Mat: tacos, grillat
Låt: finns mångaa
Sak att göra: umgås, mysa, festa osv :)
Sport: dans
Dryck: coca cola
Kläder: tunika kanske
Film: finns mångaa

Har du nånsin...

Ljugit för någon: jo
Varit i slagsmål: nepp
Blivit arresterad: nä

Senaste...

Bok du läste: läser mossvikensfruar just nu
Personen du fick mail av: Windows live messenger
Personen du fick brev av: Sjukhuset
Gången hela din familj åt middag tillsammans: jag, mami, sis idag
Saken du köpt: minns ej
Hur tidigt stiger du upp: beror på
Gillar du att slåss: närå
Vad ska du göra ikväll? sova
Är du seriös: väldigt sällan
Vad är du allergisk mot: inget alls
Var har du ont: i min hals
Använder du hårspray: jo men inte idag :)
Kan du stå på händer: Nej förfan
Håkan Hellström eller The Ark: håkan eller nå. Ingen egentligen
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: winnerbäck
Salt eller socker: socker!
Gillar du ketchup: jodå
Är du glad nu: inte speciellt
Var du glad igår: inte speciellt
Vad dansar du till: musik?
Stockholm är: sveriges huvudstad
Göteborg är: en stor stad
Kan du sjunga: jodå, men hur bra de låter är en annan femma
Mer värt än guld: mina tjejer, familj och släkt <3
Spaghetti eller makaroner: båda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0