about you know

Nu var det ett tag sen jag skrev har jag märkt, men har inte haft den tiden o orken.
nåväl, idag har jag varit på stan en sväng med syster, vi skulle gå och käka :)
men då blev det lite shopping också, vilket jag inte alls hade tänkt mig..
men det blev tre tröjor o en kofta :) jag gillar! sen gick vi på dagoberts o käka!
och nu är jag hemma, ska välja individuella val som ska vara inne imorgon,
och jag har ingen aning vad jag ska välja. Så jag får tänka till riktigt mycket!
Jullovet har varit helt okej, rätt lugnt, har inte gjort så speciellt mycket, var i nyköping
lite mer än halva lovet, och där var det bra, alltid kul att träffa syskonen och tessan!
Och imorgon är det skola igen, jävligt jobbigt må jag säga. Är inte det minsta sugen!
Och eftersom jag har vänt på dygnet helt o hållet och somnar typ kring fyra/fem så
kommer det bli svårt att somna nu ikväll, och det finns en ganska stor chans att jag
försover mig imorgon, eftersom jag är expert på det!

What if I had a thing on the side, made you cry
Would the rules change up or would they still apply
If I played you like a toy? Sometimes, I wish I did act like a boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0