all out of love

tjolahopp!
Idag var jag i skolan även fast jag är lite småsjuk fortfarande, men det är whatever!
Inge kul att bara ligga hemma hursomhelst, nog för att jag nöter oth men ändå :>
Vill inte halka efter för mycket, så det är lika bra att jag är i skolan, eller huuuur?
nåväl, dagen gick snabbt, hade fyra lektioner, onsdagar är ändå ganska chill :)
Fast har ju dock adminstration och jag riktigt avskyr den lektionen, så jävla tråkigt.
Men jag hinner inte skriva så mycket mer, för jag måste skynda med bussen till stan,
ska till olli baby <3 jag och jess ska dit, kommer krama sönder olivia, utan tvekan! :)
Och jag och olivia måste diskutera hur det blir med rihanna, om vi ska eller inte,
men jag är grymt peppad, men det kostar ju dock att ta sig och så vidare, sen måste
vi fixa sovplats, för inte fan har jag råd med att sova på hotell, nej så lyxigt går de inte.
Nä, nu ska jag dra mig. Ha det nice! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0