beacuse it's a dream

Nu har jag information och layout, typ data(?) samma lärare och samma skit i datan.
så jag ser inte de som en så stor skillnad, än så  länge i alla fall :)
jag var helt död i morse, snooza ett tag tills jag tvinga mig upp! ;>
den här veckan har varit chill, slutat tidigt tisdag o onsdag, klagar inte.
Och idag går jag bara till 13.20, himla nice =) sen ska jag kika på stan,
men de blir bara en snabb sväng, ska bara hitta ett par träningsbyxor.
Sen ikväll ska jag med amanda o dom på bodyjam, dansa lite ;D wiho.
Måste även göra valen ikväll, eftersom de aldrig blir av när jag säger de.
Och de ska lämnas in snart så de är dags att jag tar tag i de nu faktiskt.


Om jag ska vara ärlig, så orkar jag inte bry mig längre (?)
fuck you, that's all i've got to say :)

I want you so bad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0