don't let me go

vad ska man säga, data är alltid lika roligt :)
Nä, den här lektionen är alldeles för lång så man blir så less, pallar inte jobba mer :>
tog mig en sovmorgon i  morse, och tur var de för vi hade ändå inge näthandel :)
fast sov ju bara till 9, och för mig är de inte sovmorgon, fast iofs när de är skola så!
Men jag har bara 25 min kvar typ, sen har jag lunch, sen idrott och till sist bengan :)
Och bengans lektioner är najs! så jag kommer definitivt klara den här dagen :)
Helgen har varit bra, fest på fredag, de var riktigt kul faktiskt :) lördag blev de chill me bruds!
Har inte tid att skriva mer, kan hända att om jag orkar så skriver jag lite mer om helgen sen.
Men jag pallar typ inte sitta nå mer vid datorn, inte skriva blogg iaf ;o sorry guys.
Sorry för att ni missar så mycket om mitt liv, men that's life.

Men nu måste jag jobba klart, fattar noll så hoppas lisette kommer och hjälper mig.

Puss på dig snygging ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0