I'd take another chance take a fall, take a shot for you

Hallå sverige!
Väldigt skön dag idag, bortsett från vädret då. Fyfan för januari! Fyfan för vintern!
Blött och halkigt och regnigt, nää huvvaligen. Riktigt slaskväder som bara förstör.
Hellre har jag en mysig vinter med massa snö och skotertur me girlsen ;D
För vem vill ha de här vädret? Inte då jag i alla fall. Jag vill ha sommar nuuuu!
Okej, varför den här dagen har varit så bra är för att jag hade två lektioner idag,
slutade klockan elva :) och då gick jag och emma  till suntan och solade :)
det var härligt som tusan! :) Nu är jag fast besluten på att få mig en snygg tan!
efter vi hade solat så for hon hem till sig och jag hem till mig, hade tänkte plugga,
men har inte kommit igång med det än. men jag ska göra det, har inget val så!
Men orken? snälla ge mig orken. skolan tar död på mig, är så trött på pluggplugg.
Sen ikväll blir det hockey med olivia och palle tror jag också ska med!
Luleå  - skellefteå, hoppas på en lyckad match! :) förhoppningsvis blir det de också.

Igår var min lyckodag eftersom olivia kom hem, åååh vilken bamsekram de blev :)
Min lilla neger <3 ojoj, hon är så jävla brun. En söt liten pepparkaka :)
och jag är avis som tusan, vill också till thailand!
Och så fick jag julklapp av henne, en lacoste tröja och foppatofflor :) tack baby!
Du är min bästa olivia.

I övrigt så kan jag tala om att jag är så sjukt less på alla lögner som ni kläcker ur er.
Jag förstår inte anledningen  till att ljuga? För sina vänner? om små skitsaker.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen, det är genomskinligt. jag märker sånt!

Nu ska jag ta tag i pluggandet.
Ha det bra, ni som förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0