it's my heart you take

Hejhallå :)
Sitter hos isabell med henne, maria och jessica :) vi sitter och pratar osv!
Har spenderat dagen på skolan, med pääl ett tag och sen med tjejerna :)
vi hade tänkt gå och promenera men det var så kallt så vi chillar biffen här!
Hade tänkt fara och träna idag, men jag måste skriva på min novell så.
Imorgon efter skolan ska jag och träna, jag måste verkligen de känner jag.
Egentligen skulle jag sluta 13.20 imorgon, men jag ska lyssna på nån som
snackar om droger hela dagen till klockan två, kan bli intressant, vem vet :)
I helgen kommer johanna, länge sen sist, ska bli så himla roligt <3
De blir nog fest också, som de ser ut nu =)

Nu ska jag börja avrunda, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0