make some love people!

Den här tisdagen har varit super, skulle egentligen sluta klockan fyra.
men eftersom jag har så sweeta lärare så fick vi sluta redan halv tolv ;o
Eller, det var nämligen så att vi inte hade någon turism, för lena är sjuk.
så då skulle vi ha håltimme två timmar, sen matte, sen hål & sen projektarbetet.
Så då var Katarina och Babsan så snälla med oss och lät oss fara hem. Tack! :)
Och min buss gick inte förens på 20 min så emma som är så söt vänta me mig!
Vi kika lite i smedjan, men det blev bara en titt :) sen så tog jag bussen o hon med.
När jag kom hem så hann jag inte göra mycket, för då for jag, papi och emma på ärenden.
Först apoteket och sen inpuls :) så nu har jag kort där, känns nice! Blir nog funk imorn :)
Åh, vad skönt att dansa av sig ;) Just love to dance, can't help it :) hoppas tjejerna är med.
Har hunnit vara och sola också och de var riktigt skönt, varmt och härligt :)
Så jag försvann in i "solen" ett litet tag, och nu börjar jag bli brun, känns underbart!
Ska snart äta och sen kör pappa mig till mamma sen ska jag väl träffa mina tjejor en sväng :)

Emma är min trollunge putte :>
Och jag är henens trollunge mulle :>

You drive me crazy, i just need to have you!

Kommentarer
Postat av: Emmsii

Thihi, Mulle gulle !

2008-01-24 @ 08:35:04
URL: http://Eempz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0