when you smile, i smile

Nu har jag drabbats av en förkylning, känns inge vidare bra. Nyser 24/7!
Hade lite feber idag också, men inte så farligt mycket, tur det i alla fall.
Så min morgon har bestått av att ligga i sängen och glo tv, läsa frida och kolla
bigbrother, säsong 4 :) Det var fan kul, fick skratta en massa i min ensamhet :>
Sen har jag faktist inte gjort så mycket mer, finns inte så mycket annat att göra.
Men imorgon ska jag nog till skolan, det är nästan lika bra, ganska viktig dag.
Sen vill jag fara och sola, ååh så härligt! Jag måste fan göra det imorgon :>
Nåväl, i fredags var jag med tjejorna, vi tog det lugnt hemma hos mig, myste på :)
Sen i lördags firade vi amanda, som fyller år idag, grattis gummsan :) mihi.
Det var trevligt, och sen for jag, elin och karro till karlsvik, där var det också trevligt =)
sen for jag och elin hem till henne och sov, och på morgonen kolla vi bigbrother s03!
hade glömt bort hur himla charmig bb-danne var ;> åh, vilket charmtroll :) 
haha, och fan vad man fick skratta åt christian, så jävla rolig kille alltså :>
Nä, jag tycker faktist att bigbrother ska komma tillbaka, det är underhållande som fan ;>

Där fick ni en liten bild av min helg.
På onsdag kommer min baby olivia hem, fan vad jag längtar!
Ska pussa och krama ihjäl henne, ni skulle bara veta ;> älski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0