Everything has a beginning

Valborg var helt okej, förfesten började på mjölkuddensberget :) Skit mysigt.
Satt där & drack medans tommy & co grillade, fick även två besök av polisen.
haha, och fan vad man fick skratta ;> Och jag tycker det är så jävla sjukt att
dom bara kan ta ens dricka, även fast man är 18(?) haha, skrattretande.
Sen att dom står och häller ut drickan, nä fyfan. hade det varit mitt hade jag
blivit galen, helt seriöst. tur nog så klarade jag och olivia oss, puuh : ) men
jessica klarade sig dock inte, haha stackars henne. Nåväl, efter förfesten
så for vi vidare till tommy, sen efter någon timme till niklas, där var vi inte
länge alls, utan jag & olli for tillbaka till tommy, där vi till sist somnade.
sen kom elin också, så satt & pratade med henne medans alla andra sov.
Gårdagen spenderade jag med olivia, tommy & markus, vi for till markus,
där såg vi film, men alla blev så trötta så vi somnade redan efter ett. Så
åkte vi tillbaka till luleå nu på morgonen kring elva, for hem & åt och sen
kom pappa & emma och hämtade mig, vi for till jenny & packade lite till
40års festen som är ikväll, sen så gick jag hem till pappa. Ska slänga mig
i duschen strax och sen ska jag börja fixa mig inför kvällen. Även Björn ska
komma, han ska komma & sjunga, present till richard från mig, papi & sis.
Så då ska jag träffa kusinen ikväll också, kul att han ska uppträda : ) han
är ju som så bra! Så jag hoppas på en trevlig kväll, blir nog inte att dricka,
haha, men kanske ett glas cider eller två :) Måste ju få vara med i gänget.
Sen imorgon blir det fest, issapissa har fest :) Det kommer bli superduper.

Lite bilder från valborg ska jag också bjuda på :)

image76
Jag & min bästa

image82
Fenny, jag, olli & elin




jag och jessica       olivia och fenny     jess, olli & lite av mig  Jessica, jag och olli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0