I never had a dream come true

tjolahopp
Kom nyss hem, jag och karro ska väl snart ta och sova eftersom vi har en hemsk
dag framför oss, ska springa i stadsmaran. Eller rättare sagt gå, inte orkar då vi
springa med våra jävla rökarlungor. Haha, hade nog varit kul att se! springandes
med varsin cigg i ena handen och astman i andra handen. Haha! Det vore nått ja.
Det har varit en riktigt trevlig kväll med en massa skratt, hoj vad jag har skrattat! ;D
Varit med karro, elin, isabell, fernanda och amanda, my girls :) Tack för en trevlig kväll.
Nu ska jag och karro bädda ner oss med kanske en bra film, sen upp imorgon vid tiotiden.
Min lördag som jag vill sova ut på, men det blir nog att fira att vi varit så duktiga med fest! ;)
måste verkligen festa imorgon, har verkligen behov av det! Känns längesen sist ..
Åh vad jag är laddad för en kalaslördag!

Puss och godnatt :)
girls, you rock my world!

image88
Jag & min karro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0