I won't look back

Nu lockar sängen extremt, ska gå och sussa nu :) Men först ska jag bara vara lite
social med pappsen, är här nu. Har saknat min lilla pappa och min syster, och lissie :D
Har dock lämnat mysan hemma, alldeles ensamen :/ Känner mig rätt elak mot henne.
men hon får längta efter mig lite längre, hon kommer vara så gosjuk imorgon, min mysis :)
klarade idrottsprovet idag, i'm happy! Efter skolan for jag hem, packa väskan, for till pappa,
gjorde mat med syrran, eller rättare sagt hon gjorde maten. Jag satt här framför  laptopen!
Sen for jag och tränade med karro, blev bara att vi körde coren, sen solade vi, skönt det var.
och nu mina vänner, ska jag gå och sova. Hoppas jag får drömma en söt dröm inatt!

De är som om att ödet vill säga att de finns något värt att kämpa för.


image91


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0