If i could turn back time

Kom alldeles precis ut ur duschen, och passade på att boka bodyjamen till imorn,
eftersom jag har ett fruktansvärt dåligt minne, har jag börjat märka. Men det finns
fler än jag som skriver anteckningar på mobilen för att minnas saker, som björnen tex! ;)
Idag har jag tränat, körde spinning & core, är verkligen stolt över mig själv nu, för jag trodde
aldrig att jag skulle klara av spinningen, för under spinningen trodde jag seriöst att jag skulle
avlida, de var så sjukt jobbigt. Och jag har sämst kondition, coren var ingenting jämfört med
spinningen, hallelulja att jag stod ut. Och det var inte sista gången, måste fimpa ciggen för
gott nu också. Om jag ska klara fler spinningpass, som då är längre än 30 minuter. Haha!
hur fan det nu ska gå.. om bara någon kunde ge mig den styrkan så hade det inte varit nå
problem, men måste ju somsagt hitta styrkan i mig själv, min egen vilja, och mitt eget liv.

Skoldagarna bara rinner iväg, det går så sjukt snabbt, snart sommarlov? Jippie! :D så skönt.
Hoppas verkligen på en bra sommar, vem gör inte det? Jag ska leva farligt i sommar ;)
Haha, någonting roligt som hände idag, jag skrattade som om de vore sista gången! haha.
Så här var det, vi körde ABCleken på babsans lektion, eftersom hon är så svammlig så slipper
vi jobba, tack babs! I alla fall, de är när man har en bokstav och ska skriva olika saker på det,
som tex kändisar, land, djur osv. Jag var så stressad så jag sa att det finns ett djur på M som
heter MUNK, men jag tänkte på mink. så vi ändrade till det. Men då när babsan frågar oss vad
vi har valt, så säger gab "vi vet inte om man säger munk eller mink" Haha. Lite utskrattad vi
blev, haha. Det var dagens, och om man inte tycker det är kul så har man inge sinne för humor.
Alltså munk är ju liksom någonting man kan äta och en jävla klostergubbe. Haha! Fast iofs så
var de ju jag som sa det från första början, fast jag var stressad och kom ju på att det var mink.
Haha, men gab var nog i sin egna lilla värld. Men hon är ju som så gullig! :)

Amanda skicka nyss en inspelning från när vi var på klassresa i uleåborg, finland, från 7an!
Väcker minnen så otroligt mycket, ibland vill man bara spola tillbaka tiden. Saknar så mycket..

Dagens humör: trött
Dagens borde: sova
Dagens frisyr: utsläppt 
Dagens klädsel: jeans, linne, kofta
Dagens planer: skolan, träna, gossip girl & desperate housewives, sova
Dagens vill ha: sommar, pengar, utomlandsresa, johanna här!
Dagens längtan: sommarlov & johanna!
Dagens beroende: cigg(?)
Dagens tråkigaste: hemska tisdag
Dagens personer: johanna och belly <3 miss ya
Dagens irritation: syrran hade bränt pannkakan när jag kom hem ;)
Dagens händelse: haha "vi vet inte om det heter munk eller mink"
Dagens låt: "Taio cruz - movin' on"
Dagens vän: johanna (saknar och älskar henne)
Dagens onyttiga: cola
Dagens dryck: cola, vatten
Dagens middag: youghurt & macka pga brända pannakakan
Dagens bästa: spinning och core
Dagens sämsta: saknaden, ensamheten..
Dagens babe: mina snygga girls <3


Kommentarer
Postat av: Linus =)

haha pluggis du var idag på lektionen! ;) satt å stirrade på ett papper haha! ;)

2008-05-21 @ 11:00:35
Postat av: hannnad

Haha sötunge, sluta rök nu ;)
I sommar ska vi fan umgås du och jag - MYCKET!

2008-05-25 @ 02:14:47
URL: http://hannnad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0