I'll be fine without you

Blev ingen skola idag heller, men jag känner mig mycket bättre iaf :) så det blir
inte att ligga hemma hela kvällen, never ever. Blir att grilla med micke och dom :)
Sen ska jag fara till pappa och sova, så lissie slipper vara själv :) Så är alone i
helgen, hos papi. men förhoppningsvis så sover olivia hos mig, annars?! :o
men, om jag tar ett litet steg i lägenheten så får man ju tamejfan klagomål,
jag & pappa har alltid haft otur med grannar, så självklart ska vi ha det igen.
Haha finsk familj nedanför oss som är så jävla otåliga så jag blir tokig!
Nåväl, legat ute och stekt en timme, sen blev det lite kyligt så då gick jag in,
inte det bästa att jag ligger i bikini när jag är sjuk, om de är kallt ute vill säga.
men lite resultat blev det, snäppet brunare ;) Och jag gillar de så in i bomben.
Har också hunnit med en dusch, faktiskt så tänkte jag göra klar arbetet nu,
men orkar jag? Fan vad de ska vara svårt att orka. Det är väl fan bara att göra
det jag ska göra förfan! åh, att jag inte ens lyssnar på mig själv. Tusan också.

Nä, SKA FAN JOBBA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0