I'm a fighter

Stadsmaran idag då, tror aldrig jag har varit så trött på att gå i hela mitt 16åriga liv.
Men vi kämpade på, jag, karro & natta! Och vi ska vara stolta över oss själva ;)
Det tog en timme och fyrtio minuter, och jag lovar er att det var verkligen ett
halleluljamoment när man var i mål, men nu har man ledigt en måndag iaf :)
Och en långpromenad i rask takt fick man sig också, fast de var väl chipsen
från igår som jag och karro gick bort. Och ikväll blir det fest, så kanske borde
ta en långpromenad imorgon också? Nej, shit. Då måste jag ju plugga, har
fan idrottsprov på måndag, kul att jag kommer på det nu. Har ingen möjlighet
till att plugga nu i allafall. Fan, så typiskt mig. Får väl ta tag i det dan innan, igen..

Just nu håller jag och syster på att göra mat :) är ensamen hemma hos mamma
och orkade inte göra mig nå käk, så jag for till pappa och idag är emilia kocken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0