Live your life with arms wide open

Ser på sanningens ögonblick, haha alltså frågorna får ju en själv att rodna nästan.
Haha, gud vad pinsamt att sitta där i stolen, fast man får ju pengar så, om man är ärlig!
men ändå, gud vad pinsamt. Men de är väldigt underhållande att titta på det trots allt :)
Och idag har jag inte gjort mycket ska ni veta, bara legat i sängen, kollat tv, suttit här,
smsat, snackat i fonen, sovit osv. Hade även en hemsk mardröm inatt, det var krig på
tuna, japanerna bombade oss. och jag undrar, varför just japaner? haha, lite småkul.
Men den var iaf hemsk, fast jag och jessica spöa en av japanerna, haha. Tror jag iaf?
Jag blev i alla fall skjuten en eller två gånger, men levde i allafall igen :o haha, wierd.
Sen hade jag helt plötsligt bara underkläder på mig :o och där fick mamma sig ett
gott skratt! haha, hennes fråga var "har du varit med en japan i drömmen eller?" :p
Men nää, de hade jag verkligen inte. Jag var livrädd för dom! Nåväl, orkar inte berätta
om hela drömmen, tar så länge. Men det slutade med att jag vaknade klockan sju
imorse och vände på skallen snabbt och pep till, och när jag vaknade var jag rädd!
haha, men jävligt lättad över att det var en dröm. Thank god for that!

Men ibland kan drömmar vara så mycket bättre än verkligheten,
fast denna gång var den verkligen inte det. Hemskt för dom som
lever i krig, man tänker inte alltid på det. Men nu gör jag det iaf,
och de kommer jag grubbla över länge. Känner medlidande!
Och det finns nog bara en person som jag verkligen hatar på riktigt
och det är ingen annan än Hitler. Fyfan för det svinet! Hemska människa.

image85

image86

Bestfriends forever
I love you so much

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0