Never ending dream

såhär ligger det till, jag har hur mycket som helst att göra till imorgon för då ska
jag nämligen redovisa en resa för ett par som reser i rom, jag ska ha ett schema
för dom under en vecka, vad dom ska göra, hur mycket det kostar och så vidare.
Det är verkligen riktigt mycket att göra, man ska även ha information om landet
man har valt, jag har valt Italien & jag blir verkligen sugen på att fara men det
går ju som inte. Tyvärr! Än så länge har jag information om landet, dock har jag
det jobbiga och svåra kvar, alltså seriöst. jag har ingen ork, orkar inte tänka på
skolan just nu, verkligen inte just nu. Har så mycket annat att tänka på, verkligen.
Nåväl, har även en bok som ska vara utläst till tisdag, jag har minst 200 sidor
kvar att läsa av den, det är ganska mycket! Alldeles för mycket för min lilla hjärna,
är inte läsartjejen direkt så. Wish me good luck! Nåväl, nog tjatat om min underbara
skolvecka. Kan ju ta och berätta om gårdagen istället, vi var först hos issa, några
tjejer, satt och pratade, drack och åt gott, hade det mysigt. Senare kom viktor & co
förbi en sväng. men jag och olivia for till piteå & cruisade där med micke, thomas, erik
och så vidare. Det var till en början tråkigt, men de blev väl lite roligare sen :) Sen var
det efterfest hos tommy. Trevligt folk osv! Sen sov vi där, så jag och olivia kom hem
till mig kring två, då gjorde vi mackaroner & köttbullar, sen myste vi och sen hämtade
sussane henne, och våran planerade bulgarienresa kanske inte blir av ;/ För nu när
mamma och sussane snackade ihop sig om mig & olli i bulgarien, haha. Låter inte
så lovande kanske, jag förstår dom. men dom ska fan inte förstöra denna resa ;>

Nä nu kanske det är dags att ta tag i pluggandet, vilket jag inte ens lär göra.
Tommy & markus vill också att vi ska komma & se oth, jag älskar oth, så
det lockar ju nå jävulskt, frågan är bara om det är smart av mig? Måste plugga ;/

Dagens tack går till min kära trollvän putte :)
Tack, tack för att du är min vän & finns där <3


Up side down, boy you turn me inside out and round and round

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer alltid att finnas här för dig

2008-05-05 @ 11:35:17
URL: http://Eempz.blogg.se
Postat av: olivia

they never gonna stop us ;)

2008-05-07 @ 18:35:09
URL: http://oliviaohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0