The truth is a stranger

hejhallå.
Sitter och väntar på att fara till boden, micke kommer snart och hämtar upp mig :)
men just nu är han påväg att hämta upp olli, ska fara och kolla när helle ska uppträda,
på hennes skola, så de blir en roadtrip till boden med micke, olli och sis :) Superkul!
Så de blir nog väldans trevligt, att se helle och vanessa sjunga, dom är så duktiga!
Så nu ska jag snart börja gå ner, blir nog en uppdatering sen när jag kommer hem :)
Och egentligen borde jag plugga.. prov på fredag, har inte ens kollat igenom pappret.
Inte mitt fel att såna här festligheter kommer upp, och vad väljer jag? Jo förmodligen
att se min hellis :) Så pappret får ligga och vänta på mig någon timme, sen kanske
jag kollar igenom. Eller jo, de gör jag nog. Annars kommer de gå åt helvete för mig!

Nu börjar dom närma sig, så ska kila.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0