this is your night

Känns längesen jag uppdaterade här, kanske ska ta och berätta om min helg :)
som har bestått av fest och åter fest, fredagen var det ju som sagt tänkt att umgås
vi tjejer, och mysa, grilla osv. Men de blev än ändring vad gäller mig och olivia, vi
for till pello, en liten by utanför ötå, så var vi där till lördagen. Och kan ju som säga
att jag var ganska så less på att åka bil alltså, 2 och en halv timme tog det. Sjukt länge!
Nåväl, orkar inte beskriva allt i minsta detalj, kan väl bara kortfatta fredagen: Hyffsat rolig.
Lördagen då, jag, karro, jessica och olivia for till micke, där det var en massa trevliga
boys :) Vi drack och umgicks, hade det jätte roligt där. Sedan så for vi på magma,
där var det också rätt kul, måste göras om :) Min helg har varit bra. och borde nästan
tagga ner när det gäller drickande, känns som att jag inte minns en helg som jag varit
nykter, inte en hel helg iaf. haha! That's bad. Nåväl, igår sov karro hos mig också, mys :)
Jag var med karro och jessica, vi svammlade på och umgicks, spela kort, pratade, myste :)
Kan inte bli bättre. Sen helt plötsligt blev jag alldeles hängig och fick feber :o så det blev
en tidig kväll för mig igår, somna innan tolv. Och vaknade med feber och halsont som fan.
Nu är det lite bättre, men bra är det då inte. Jag tyckte jag var sjuk nyss :o menmen.
Men iaf, tack för en trevlig helg, pojkar och flickor :)

väntar på maten, är sjukt hungrig.
sen ska jag bara mysa hemma med sis och papi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0