We can't make it better

Har näthandel just nu, ska göra en affärsidé och blalabla. Går inte framåt, orkar inte.
Sen är de ju redovisning, är inte alls redo för det, har tydligen för mycket text på bilderna
och så vidare. Tänk att lärarna aldrig kan nöja sig med det man gör! Fan vad dom ska kräva.
Nåja, är som sagt inte alls laddad för redovisning. Sen har jag idrottsprov idag också, omprov.
Och jag kommer på det igår? Och de är typ 20 sidor att läsa in, och jag skulle till tom, så det
gick ju inte alla bra med pluggandet, blev inget av det. Så igår  var jag me tom osv :)

Helgen har varit mysig, i fredags var vi på fest, dock i nyktert tillstånd, erica kan om hon vill! ;)
vi var först förbi på örnäset, där dansade vi & hade oss, trevligt. Sen en sväng på tuna, där
det var tänkt att vi tjejer skulle dansa & äga festen! haha. Men polisen kom så vi drog till mig,
sen for jag, elin och karro ut och åkte med micke och co. Sen skjutsade vi hem karro och
efter en liten stunds åkande till for jag och elin hem till mig, och vi somnade ganska snabbt.
I lördags var jag bara med elin, vi myste på. tänka sig, vi klarar oss inte en kväll utan chips.
Chips erica & elin, en superbra kombination. Som handen i handsken som man brukar säga.
Så min helg har jag mest varit med min söti elin :)

Love is complicated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0