we know that the time is right for us to shine

Hostar & snorar är vad jag gör nu. Och imorgon har jag nationella i mitt favvoämne - matte!
Yes. Verkligen mitt favvoämne, naat! Usch, det kommer förmodligen gå åt tjottahejti ;/
men jag ska hålla alla tummar jag kan, dvs två. Alla tjatar om att matte A är så enkelt,
men jag säger då så fan heller att det är. Det är svårt, speciellt ekvationer. Blöö på matte.
Nä, har så mycket att göra, och om jag skriver ner det här så får jag bara ångest för att
jag inte pluggar. och den där förbannade boken till imorn, har inte läst nå idag, fuck that.
Och på landetgrejset kan jag inte ens jobba på, för de har fuckat sig på min dator, suck.
Tur att jag har min musik som lugnar ner mig lite grann i allafall.
Nu måste jag ta tag i mitt liv!
upptäcke nyss att jag skrev ner det iaf, och där kom ångesten!

Avant feat Lil' Wayne - you know what
Bobby Valentino - If I had my way
- det som spelas mest i mina öron just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0