When will the day come when happiness begins?

Dagen har rullat på rätt bra idag, sovmorgon som vanligt på onsdagar, jävligt skönt!
Gick även till skolan imorse, kände mig riktigt hurtig! Nu börjar de likna någonting här.
dagen började med svenska, där vi jobbar om antiken, hade högläsning/teater med gab ;)
"Jävla slyna" och en massa svordomar fanns det med på den tiden, det förvånade oss.
Sen handlade texten i stort sett att han ville ligga med henne, kommer ej ihåg namnen.
Idag var det palt, yummie! :) Längesen jag åt det. Fast tycker inte om skolpalten så mycket,
den är så kladdig. Är mer för mamis palt, med aromat på ;) Så gott. Efter lunch var det matte,
och jag och sandra ställde till med en scen där, typ jagade varandra runt klassrummet, haha.
Och lekte med pinnen, min lärare blev ganska trött på oss, så hon vägrade hjälpa mig, hon
hjälpte natta först. Och sen sa hon att jag var orättvis, haha vem var det? Jag behövde hjälp
till nationella, fast det hade nog inte ens hjälpt. för det gick nog åt skogen, huvvaligen! nåja.
Haha, och så gjorde jag en grimas bakom hennes rygg och självklart vänder hon sig om,
haha, fan vad jag och sandra skrattade då, det var riktigt kul. Haha, men de tyckte nog inte
katarina ;) Efter matten var det administration, vilket är så jävla tråkigt! Sen slutade alla
förutom jag, danne, gab och viktor, eftersom vi skulle skriva nationella, och ja de gick sämst.

Nu ska jag börja packa väskan, bodyjam halv sju! Jag är laddad till tusen. dans i mitt hjärta <3
sen ska jag och sola, nybytta rör ;) me likey. Sen ska jag nog och sova hos olivia och mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0