Would you leave me again?

Nationella idag gick åt skogen, men vad hade jag annars kunna förvänta mig?
Håltimme från 9-14, fem timmar :o suck. Och lena säger att vi måste ha hennes
lektion, så måste fara tillbaka till skolan på typ två timmar, lockande? Inte de minsta.
För är trött som fan, tänkte just gå och sova ett tag, men då kollar jag ut genom fönstret,
och upptäcker att det snöar/haglar? :O Jag blir tokig. Nyss var de ju soligt & varmt, och
bar mark. och nu snöar det, var bara tvungen att få ut min ilska så bloggen fick ta den
smällen, denna gång. Kanske inte var så ilsken? Haha, whatever. Luleå kan dö!

nu orkar jag inte skriva nå mer för snart faller mina ögonlock ihop, så trött är jag!
Så godnatt. Undra om jag kommer orka fara tillbaka till skolan, känns riktigt tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0