You only live once

Det hemska turismarbetet som jag aldrig trodde skulle bli klar med, har jag redovisat
idag :) Åh så skönt. Det värsta är gjort, eller? Kan jag inte påstå, för imorgon har jag np
i matte. Wish me luck! Hoff, hur ska detta sluta? Andra delen imorgon & jag har inte ens
gjort första. Så de känns jävligt stressigt vad gäller matten, känner en stor press på mig.
Och eftersom jag är så slö så kommer jag inte orka göra bort ett nationellt prov, ett kapitel,
plus två prov till. På tre veckor? Haha. Det är verkligen inte ericas tur den här gången! ;s
Tänka sig, om tre veckor är det sommarlov, åh jag längtar så otroligt mycket :)
Lyckligaste dagen kommer vara då, helt klart! Festa som en galning och bara
må gott med sina älskade vänner. Utan er, ingen mig <3 Ni är dom bästa! ;*

Nu ska jag börja göra mig klar för sängen, slå en pling till tom, sen sova!

johanna magnusson olivia öhman elin thyni
Änglar finns, det är ni levande bevis på älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0