you will always be my boo

Sitter på skolan och inväntar näthandel, så passar på att skriva nu,  det skulle nog
lena också uppskatta :) Vad less hon borde vara på oss när vi alltid kollar pixbox osv.
Nåväl, lördagen var väldigt trevlig :) Började med att jag var med fenny, elin och karro.
Vi  var hemma hos mig, var tänkt att vi skulle dra på fest, men vi hittade typ ingen fest,
så istället drog vi en liten chillfest hemma hos mig, eller fest & fest var det väl inte..
Det var vi fyra tjejer + danne, drugge och robert :) Och endast jag, karro och robert
som drack, vilket jag ångrar, eftersom det gav då ingen effekt alls, så egentligen så
var bara robert och karro fulla, haha :p Men det var himla trevligt, vi pratade på osv :)
Det slutade med att drugge, elin och karro sov hos mig :)

Nu måste jag avrunda här och sätta igång med att arbeta, det är ju ändå det
jag är här för att göra! Eller hur? :) Och idrottsprovet i min röv, wish me luck!


you will always be my boo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0