you're the one who makes me whole

Ännu en gång lyckades jag försova mig, men min mor skjutsade in mig så kom bara
10 minuter för sent. 10 minuter från mitt liv! Too bad. Sjukt trött är jag + börjar bli sjuk.
Känner mig hängig idag, och vill ingeniting annat än att bara sova. det skulle vara skönt!
Men sån tur har man inte när man går i skolan, då måste jag lyssna på mina älskade
lärare. Just nu så tycker jag inte om dom det minsta faktiskt. Som sagt, har grymt mycket
att göra nu, slutspurten. Känns så underbart att få lov om 4 veckor typ, galet bra känns de.
och jag måste verkligen säga att tiden har gått otroligt snabbt, tiden går väldigt snabbt,
även fast man inte alltid tänker på det. Nyss började man på högstadiet & alla var så
stora jämfört med en själv. Nu har man snart gått ut första året på gymnasiet! Ja som sagt,
tiden går snabbt. När man har roligt(?)

nu är de väl dags att sätta igång med projektet, även fast jag inte fattar
hur jag ska göra. men det kan inte hjälpas. Trött & sjuk, bra kombination!

Miss my sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0