Always look on the bright side of life

Godkväll :)

Har precis ätit lite kvällsfika :) Och innan det var jag in till stan en sväng för att sola,
det var skönt, men lite synd bara att suntan byter rör så sällan, senast dom bytte rör
var den 10 september :s Det var ett tag sen. Får hoppas på att dom byter snart i alla fall.
Träffade elin och karro en snabbsväng också :) Dom hade varit och tränat, åh jag vill också
träna. Men min hals vill inte det tydligen, har fortfarande ont så det är ju inte så bra att träna
då. Känns som att det var en evighet sen sist, jag lyckas hålla igång ett tag men sen kommer
alla prov i skolan och sen lyckas jag självklart bli sjuk, vet inte hur många gånger jag varit sjuk
det här året? Många är det i alla fall.

Justja, när jag skulle göra mina mackor så drog jag ut skärbrädan och den bara flyger rakt
ner, på kattmaten, så där gick en skål sönder. HÄRLIGT! Då var det  glas över hela köket
typ. Så då tänkte jag ju dammsuga bort det, men det går ju inte eftersom den jäveln gått
sönder idag? My lucky day. Så det var bara att ta fram sopen och börja sopa. Och självklart
ska min nyfikna katt springa i glaset och sen sätta sig på det för att titta när jag sopar. Åh,
blir galen på den katten, för hon är exakt överallt när hon INTE ska vara där. Haha, men
lika söt för det är hon ändå.

Ska ta mig en dusch och sen blir det nog att slå på bigbrother eller sätta sig framför tvn.
Tandläkaren imorgon också, senast jag var där var i februari 2007 så är lite nervös :s



Jag och min nyfikna sussi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0