Can't read my pokerface

Har precis tagit mig en dusch, väntar på att olivia ska komma så man kan sätta igång
med lockandet osv, är ganska stressad för vi ska fara kring 6 om vi ska åka med thomas :)
Och segungen har inte ens gått i duschen än ;p Men vi hinner allt, har ju iaf två och en halv
timme på oss än så länge.

Gårkvällen var helt okej, den slutade väl ganska dåligt, bråk osv men vi hann ändå med
mycket :) Kvällen började ju då hos isabell, vi var några tjejer. Sen for jag och olivia till tuna,
till simon där det var fest, det blev inte så långvarigt där. Elin o dom andra var också där :)
Och då bar det av till quality hotell, lite festande där innan folket skulle på cleo, men jag och
olivia gickt till brasseriet, det var väl inte så värst kul där, men ändå helt okej :) Bara man
dansar så är det kul, i loove to dance! Och så träffa man en massa trevliga prickar, och även
råkade på några mindre trevliga.. Men vad gör man? Inte kan man vara vän med alla i den
här staden, alla jävla fördomar hit och dit.

Nåja, nu ska ni får höra vad som hände när jag, andreas och emilia gick till statiol för att köpa
dricka ungefär just när vi kom till stan. Då går vi förbi stadshotellet och där ser jag att rapparen
Petter står. Han har tydligen uppträtt på K1galan. Så andreas började prata med han och
därefter kom jag, och han ger mig en kram ;) haha. Helt plötsligt bara typ, lite småroligt :>
Jag kanske såg ut att behöva en ;d Sen sa vi hejdå till han och fortsatte våran färd till statiol.

Ikväll blir det att vara med gutte och dom, himla trevligt :)
Sen ser vi vart kvällen tar oss, boddan förhoppningsvis!

Ha en bra kväll.
Puss


Jag och lite av gutte :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så fint hår du hade :-)

2008-11-09 @ 18:41:50
URL: http://goldenheartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0