Fredag

Godmorgon :)
Sitter på skolan just nu, med elin :) Börjar om en kvart ungefär och då ska vi bara se
en film på svenskan så blir nog en kortare dag än vanligt :) Skönt! Efter skolan blir
det nog stan en sväng med alice och frida, någon mer säkert.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har inte så mycket val heller :p
Blir nog att se film och mysa med alice och säkert några fler, hoppas jag :)

Nu har jag också fått veta att jag ska operera mig den 27/11 eftersom jag är akut.
Så det känns som en enorm lättnad, eftersom då kommer jag kunna ösa på som
fan på nyår :D haha. Så om 6 dagar läggs jag in igen, och det ska bli helt underbart
att få ta bort halsmandlarna, mitt liv kommer bli så mycket lättare ;)

Hoppas ni får en bra fredag :)
Puss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0