Godkväll

Godkväll!
Har kommit hem för ett litet tag sen, nu ska jag spendera någon vecka hemma hos pappa,
känns behövligt. Att bara få vara med pappsen :) Han hämtade upp mig när han slutat jobba,
då for vi och handlade på kvantum och sen for vi hem :) Klockan är mycket för lilla mig, ska
nog bädda ner mig snart. Men först ska jag ladda ner oth, är efter med två avsnitt tror jag?
Så ska nog se det innan jag somnar, måste även kolla lite big brother, har saknat det :b
Big fan of it!

Koftan jag skulle köpa idag hade tagit slut, ovanligt att jag är ute försent :/
men tur att dom har skaffat en hemsida nu, för där fanns den såg jag tidigare.
Har bara inte hunnit beställa den än, men det ska göras :) Synd bara att man
inte kan testa den, hade velat se hur jag ser ut i den först.

"Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med"


Kommentarer
Postat av: gabi

sååå söt låt. lika söt som du hjärtat!

2008-11-04 @ 00:07:04
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0