Godmorgon

godmorgon :)

Vaknade ganska precis, men fenny ligger kvar och sussar :) 
Igår var vi och åt på exotic, jag fenny och alice. Det var riktigt mumsigt :)
Sedan for jag och fenny hem till henne och alice vidare till sitt place.
Jag och fenny gosa ner oss och såg på "the notebook", första gången
jag såg hela filmen. Och jag kan ju tala om att det var love at first sight,
Helt underbar film, tårarna rann också! :p

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska försöka få med någon på
en promenad tror jag, det är inte så kallt idag heller så kan vara skönt
med den promenix :) Det återstår bara att se om någon är på hugget.
Ska nog plugga lite också, har prov på onsdag. Och fattar ingenting av
det ämnet, så måste plugga en hel del. Ledig imorgon också, skönt! :)

du sjunker bara lägre och lägre i mina ögon..

Kommentarer
Postat av: Erica

hej gumman, låter som om du "gjort det"?

kom och hälsa på mig någon dag, så kan vi gå på en prommenad och lätta våra hjärtan tillsammans :)

2008-11-30 @ 20:36:50
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0