Godmorgon

Godmorgon!

Har just tagit mig upp, vill inte svälja för det gör ont som jag vet inte vad. Försöker få
i mig lite grönt te i allafall, men det går väldigt segt ner ska ni veta. Jag har tid på
vårdcentralen 9.45, fast lär väl få sitta och vänta i en evighet. Men skönt i allafall att
förhoppningsvis få pencilin och jag ser verkligen framemot att bli bättre i halsen.
Jag känner även att jag vill till skolan, för snart är det jullov och jag vet själv hur
mycket det kommer vara innan lovet så börjar känna mig väldigt stressad..

Ska sätta mig framför tvn och fortsätta se "Vakna med the voice" :)
Hoppas ni får en bra måndag, den lär vara bättre än min i alla fall :p


Min mysigaste lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: Fernanda

Du får krya på dig gumman :)

2008-11-18 @ 11:54:33
URL: http://fernandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0