i am what you see

Hej :)

Sitter här, hungrig som en varg. Pappa håller på med kyckling, ska bli så gott! :)
Pappa var snäll och bjöd mig på en solning efter skolan :) Det var skönt. Somna
till där i solariet, är så trött. Ska sova ut imorgon, för är ledig!  Hur underbart är inte det?
uuuuuunderbart! Så jag får se vad som händer ikväll, vill mysa med någon :)

Provet idag gick väl helt okej, kunde dom flesta kryssfrågorna, men hade väldigt
svårt med vg och mvg uppgifterna. Men ett G hoppas jag att jag klarade i allafall.
Har gjort bort inlämningsuppgiften i samhälls också, så två problem mindre, men
tusen kvar :o Lika bra att göra bort det nu, kanske tar det under helgen. Fast där
ljög jag, finns inte en chans att jag kommmer spendera min helg till att plugga, om
jag inte får en nördkick och blir en pluggis ;) Men det blir nyktert i helgen i allafall, det
är på tiden om man säger så. Mysa med olivia tror jag :D Plannja imorn, wii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0