I don't wanna miss a thing

Det blev en till dag liggandes i sängen och skönt var det. Men har gjort lite nytta idag
i allafall, jag har åtminstone diskat ;) Make my daddy proud! Har inte gjort så mycket
mer faktiskt, tänkte plugga men det har såklart inte blivit någonting av det..
Orken, vart är du? i need you.

Haha, en lite småkul grej som min mamma berätta för mig idag, det är nämligen såhär
att jag har tappat bort mina nycklar förra fredagen, och då ringde tydligen kirunapolisen
idag till mamma och berättade att dom har mina nycklar! Say what? Jag har ingen aning
hur dom har hamnat där, inte fan har jag varit i kiruna i allafall? Haha.

Jag tänkte ta mig en dusch nu och jessica lär väl dyka upp snart? :)
Desperate housewives ikväll, det missar ni väl inte? ;) That's good shit.


Dom störtsköna desperata hemmafruarna!
Min favorit är nog Susan, hon är lite smårolig. Vem är eran favorit? :)


I don't wanna close my eyes, i don't wanna fall asleep
Cause I'd miss you, babe, and I don't wanna miss a thing
Cause even when I dream of you, the sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe, and I don't wanna miss a thing

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra, då är jag inte ensam! :D jaaa, jag vet. skärpning fan! :P

2008-11-11 @ 20:39:10
URL: http://ericaan.blogg.se/
Postat av: olivia

Jag vet, den är så fin! din och min, haha det stämmer in ;)

2008-11-11 @ 23:02:55
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0