I'm the worlds greatest!

Godkväll :)

Jag börjar bli väldigt trött så känns som att jag borde skynda mig i duschen
så jag kan gå och lägga mig snart, fast man brukar ju oftast piggna till av en dusch.
Jag tycker att dagarna går väldigt sakta, för jag gör absolut ingenting, ligger hemma
och har ont i halsen typ? Fast det är mycket bättre nu såklart, så jag ska på skolan
imorgon, om jag nu orkar mig upp, haha. Jorå, ska tvinga upp mig! Efter skolan
ska jag vara med alice, gå runt på stan. Har inte mycket pengar kvar, känns hemskt..

Jag börja fundera på en sak, eftersom jag ska opereras om 4-6 veckor måste ju
det innebära att det är kring jul/nyår? Och fan heller att jag tänker opereras då!
Så orättvisa kan dom inte vara, och så mycket otur kan jag fan inte ha.  Då vill jag inte leva :p
Det är nog med ögat som stoppade sthlmstrippen med olivia och själva THE VOICE SHOW
dvs brick&lace, flo-rida osv.. Åh vill inte ens tänka på vad jag har missat :p Och tänker inte
missa att ha kul på nyår, det är då ett som är säkert. Ligga hemma i sängen och inte kunna
äta på nyår? Det är emot mina principer och finns inte en chans att jag kommer gå med på det.
På nyår ska jag vara fullast och vara så glad och välkomna in 2009 som jag hoppas kommer
vara ett bra år, jag kan då tala om att jag är inte en 08'a i allafall! Har inte haft turen på min sida.

Sakna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du gör , du är det bästa i mitt liv ;D

2008-11-20 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0