Kvällsuppdatering

Godkväll :)

Nu har jag faktiskt fått lite gjort, men långt ifrån allt! Har lite kvar att få in i min lilla hjärna.
Som just nu bara tänker på att få sova. Men det går inte, inte än :p Fan att man alltid ska
ta tag i det viktiga i sista stunden. Så typiskt. Tror nästan att alla lyckas göra den tabben?
Jag lyckas då med det varje gång. Skärpning måste ske här! :) I allafall, jag och elin gjorde
jättegod mat. Ibland kan någonting så enkelt som makkaroner och köttbullar vara supergott ;b
Sen när vi tänkte plugga så gick det inte riktigt som planerat, inte för min del i alla fall. Men elin
fick mycket gjort, good girl! Sen när frida kom blev det fan ännu mindre plugg, hon smitta av sig
av sin dåliga energi, bad girl! Men sötast är dom i allafall, mina tjejor :)

Tänkte bara sitta en sväng på datorn, för jag är hur trött som helst och
jag får inte sova än. Jävla skitskola, kan inte säga nåmer om den ..
Back to the studies!

Sleep tight ;*



I'm so happy, i'm so glad that i've got you!


Kommentarer
Postat av: olivia

och jag dig baby =) du och jag!

2008-11-06 @ 14:24:34
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0