Lista :)

Tre saker som skrämmer mig:
    * Att förlora någon när&kär person
    * Pedofiler
    * Döden 


Tre personer som får mig att skratta:
    * Björn gustavsson
    * Siv (Jessicas mamma)
    * Mina vänner (Kan inte bara namnge en)


Tre saker jag älskar:
    * vänner&familj
    * Musik
    * Närhet


Tre saker jag hatar:
    * Att inte få sova ut
    * Att plugga
    * Folk som snackar skit.


Tre saker jag inte förstår:
    * Varför killar tänker så olika än tjejer?
    * Varför tjejer är så falska mot varandra?
    * Varför det aldrig går som man tänkt sig?


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

    * Dator
    * Mobilsladd
    * Mobil


Tre saker jag gör just nu:

    * Skriver denna lista
    * Lyssnar på musik
    * och skriver sms

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

    * Resa runt hela världen
    * Hitta min själsfrände och leva lyckligt
    * Bli rik


Tre saker jag kan göra:
    * Skratta 
    * Lyssna
    * Dansa


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Din magkänsla
   * Mig :D
   * Rnb


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

    * Tycka om min kropp
    * Sjunga
    * Dansa lika bra som beyonce


Tre favoriträtter:
   * Tacos

   * Grillat
   * Thaimat

Tre personer jag utmanar:
   * Emilia
   * Palle
   * Drugge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0