Lördag

Hallå :)

Idag är jag väldigt trött, även fast jag somnade tidigt igår och har sovit ganska länge
idag.. Men känner mig alldeles slut i kroppen, måste ladda mina batterier på nytt ;)
tänkte ta ett varmt bad strax, det är så kallt överallt. Fryser hela tiden så ska gosa ner
mig i ett bad :) Skönt.

Senare ska jag, alice och fernanda(kanske ngn mer) antingen ut och äta eller så
ska vi på bio, eller både och :) Fast är ju nästan helt pank, men mamma var snäll
och sponsrade mig :) Det tycker hon att jag behöver nu. Söti mami :)

Känslorna går upp och ner, ena stunden är man lättad och andra bara ledsen..

Jag är nästan rädd för hur mycket min magkänsla kan stämma alltså.
Någon mer som har en magkänsla som alltid stämmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0