Lördag

Hej :)

Har precis kommit in genom dörren, ska få i mig lite frukost och sen ska jag ta en dusch,
sen blir det att fara in till stan och ta en fika med thomas. Med vilka pengar då undrar jag ;p
Fan vad fattig man är alltså, det är ju deprimerande. HÖJ STUDIEBIDRAGET!

Igår var jag med några tjejer och sen fick vi även manligt besök, & det var frank :)
Vi såg på idol och surrade, pratades en hel del engelska eftersom alice var med.
Åh älskar hennes dialekt, amerikanska är så snyggt :D Sen så for vi in till stan och
käka på max, en liten pommesmeny, har känt att jag behövt det så var tvungen att
unna mig. Efter max for alla hem och jag vidare till erik, vi kika lite tv och sen blev
det sängen. Så det var min fredag, den var lugn och mysig med trevligt umgänge :)

Får se vad som händer ikväll, verkar som att dom flesta ska till boden?
Själv går man på pencilin och då lockar det inte det minsta faktiskt..
Ska få någon att stanna  hemma med mig och mysa, hoppas frida är på :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0