mermaid

Desperate housewives var bäst som vanligt! puss på det

Har hittat en ny sida; www.faceinhole.com!
Kan sitta hur länge som helst och gorma med bilder,
här har ni ett bildbevis på att jag är nybörjare, haha:


Vänster: elin
Mitten: jag
Höger: olli
Det var olli som blev mest knasig, för tog fel bild och om jag skulle
ändra så var jag tvungen att börja om med allt och det hade jag inte orkat.

Haha, men vad tycks?

Nä nu blir det en rök och ett samtal, sen blir det sängen.
Klockan är mycket och jag ska till skolan imorgon :)
Godnatt kramar ;*

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahaha lite roligt vare väl ? ;)

2008-11-12 @ 13:40:43
URL: http://vanillaheat.blogg.se/
Postat av: elin

haha, fan vad snyggt ;)

2008-11-13 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0