Nothing else matters

Den här dagen gick väldigt snabbt. Började kvart i elva, hade bengans lektion. Fick sluta
tidigare, då var det lunch. Fisk som vanligt.. Sen gick jag till paulina en sväng, min räddare
i nöden :) Sen tillbaka till skolan, hade lektionen i typ tio minuter, har ju fetprovet på torsdag
så vi får plugga hemma istället. Åh, om ni bara visste hur mycket. Typ 63 frågor att svara på
först och främst, och sen nöta in det i skallen. Good luck! Och det är inte det enda jag har att
göra. Orkar inte, men måste..

Jag och paulina ska kila på stan nu, ska köpa en kofta på gina, om den finns kvar. Hoppas! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Fernanda

Köpte du koftan? :)

2008-11-03 @ 19:54:51
URL: http://fernandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0