Onsdag

Åh så trött man är, har inte fått många timmar sömn inatt. Och försova mig lyckades jag
göra också. Vaknade 07.50 och började 8.15, tur att jag befann mig i stan i allafall, annars
hade jag kommit ganska så försent. Men jag var i klassrummet kring 20 över, puh! :)
Dagen har gått rätt segt tycker jag, lyckades somna i nathalies famn också! Lovar att dom
15 minuterna var helt underbara. Haha, tills dom väckte mig och var klar med arbebet, oj.
Var till en väldigt stor hjälp.. Sorry girls! :s

Btw, nu sitter syrran på flyget påväg till mia och jimmy i nyköping, tror ni jag är något avis?
Hon ska få träffa mina älskade syskon, och tessan och david, ja hela det där gänget.
Min andra familj, bibbi, kajsa och alla. Åh så fusk. Saknar alla! ♥


På bilden: pappa, elin, jag och brorsan på tessans dop :)

Nu börjar jag känna mig hungrig så ska steka mig lite palt, muums!
Fast köpespalt slår inte hemmagjord palt, men det går alltid att äta :)
Sen ska jag nog sova middag också. är helt slut i kroppen!

Update later :)

Wherever you go i will follow, i just wanna be where u are.
Like a shooting star, you shine brightest of them all :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0