Onsdag

Godmorgon.
Det blev ingen skola för mig idag heller, kände mig inte riktigt kry på morgonen, tror det
kan bero på pencilinen, blir väldigt trött av den och snurrig i skallen. Men jag vänjer mig
nog med den efter någon dag :) Men imorgon måste jag verkligen till skolan, får sån ångest!
Sen måste jag nästan förbi mamma idag, har fått skolfotot. Spännande ;>

Ni vet såna där drömmar som är så hemska att man bara vill vakna upp? Men man tror
att det är verklighet. En sån hade jag inatt, och jag drömde att min mamma dog. Tror aldrig
jag har drömt något så hemskt i hela mitt liv. Vaknade gråtandes klockan 4 och kunde inte
somna om,  jag skrev ett sms till min mamma att hon aldrig får dö. haha :p
En liten fjant är jag men var så himla rädd när jag vaknade så hujja.

Men nu tänkte jag lägga mig i sängen och slå igång bigbrother och slöa ;D
Uppdatering kommer senare! :) Till dess, skin skin som den sol du är ;)

tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Kommentarer
Postat av: hannnad

2008-11-19 @ 14:12:14
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: hannnad

Det sägs att varje gång man drömmer att någon dör så förlänger man deras liv :)

2008-11-19 @ 14:13:00
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack syrran :)

Usch, tycker synd om dig som är en massa sjuk :(

Vi måste fika snart! Säg bara till när du har tid.

Just ja, tänkte komma och hälsa på hos lasse någon dag iveckan så ifall du är där så ses vi :)

2008-11-19 @ 14:15:13
URL: http://emjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0