Ride it

Jag har upptäckt att jag alltid har mest läsare på söndagar?! :p

Och min söndag har varit väldigt slö, pappa och jag beställde pizza för ingen av oss
orkade göra nå mat. Men det var väldigt gott med pizza ska ni veta, cheebab <3
Har nött en hel del bigbrother också. Sista avsnittet jag såg var när muffe åkte ut,
om någon kommer ihåg det? Kommer ihåg att jag blev väldigt chockad och sur.
Jag gillade muffe även fast det var mycket gorm mellan han och jessica. Och sen
blev jessica och robin ett par, förlovade sig tillochmed. Men självklart höll det inte
på utsidan. Någon som har en aning varför? Tyckte dom var jätte söta tillsamans :)

 
           Jessica och muffe                                                 Robin och jessica

Nåja, nu ska jag krypa ner i sängen. Ska först ringa ett samtal, sen blir det att sova :)
Godnatt. Och hoppas eran helg har varit bra!

Öronorgasm:
Jay sean - ride it <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, gott med pizza!



braaaa låt :D

2008-11-25 @ 15:42:21
URL: http://emjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0