Sanningens ögonblick

Godkväll.

Är fortfarande lika sjuk som igår, om inte sjukare tillochmed. Så det blir ingen skola för
mig imorgon, men vårdcentralen ska jag i allafall på. Tror att det är halsfluss som är och
spökar igen, och om det är så, då ska jag ta bort mina halsmandlar. För då har det varit
alldeles för mycket gorm med min hals. Hoppas bara läkarna tar tag i det också!

Nåväl, idag är det ju somsagt farsdag. Jag och syrran bjöd papi på mat, det fick bli
på miss mac, jag köpte en barnpizza och fick inte i mig allt för mycket men det gick
ner lite i allafall. Det var rätt jobbigt att äta. Så första gången jag åt för idag var klockan
7 ungefär. Förstår inte hur jag står ut, jag som älskar mat :D Men man har inte samma
hungerkänsla när man är sjuk så.

Just nu tittar jag och papi på sanningens ögonblick. Linda rosing ska vara med och det
ska bli spännade och se, jag tror att det kommer vara ganska jävliga frågor just mot henne :p
Enligt mig tycker jag att det är en massa fördomar om henne, jag brukar läsa hennes blogg
och där är hon faktiskt ganska vettig. En vanlig mamma som har lyckats rätt bra i livet helt
enkelt. Bara för att hon är blond har gjort silikontuttar och har restylane i läpparna förändrar ju
inte henne som person. Men nu är reklamen slut så ska rusa till teven nu :)
Have a nice evening!


Kommentarer
Postat av: hannnad

Håller verkligen med dig om Linda Rosing :)

2008-11-09 @ 21:37:41
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Emilia

Håller också med dig om Linda. Jag tror hon är en vettig person, det är ju många som dömmer hennes utseende men det är fel. :-) Vi alla vill ju se olika ut!

2008-11-10 @ 13:22:36
URL: http://goldenheartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0