single ladies

Hej :)

Tänkte kolla en sväng här på datorn innan det bär av mot stan för att käka på waldorf
med en massa :) Det blir nog mysigt! Har inte ätit mycket idag heller, jävla skithals.
Lyckades försova mig imorse, inte är det ovanligt. Vaknade upp i panik tjugo i nio
och skulle samlas utanför kulturenshus kvart  i nio så det var ju inte så stor ide att
fara. Så då blev det tandläkaren halv elva och där fick man fruktansvärda nyheter,
har ett hål som jag ska laga 14 januari. Sen hade jag visst 8 påbörjade hål :O
Chocken för mig, jag är livrädd :p Men får se till att sköta mina tänder, för jag
vill helst slippa dom där åtta hålen! :p

Nu tänkte jag fixa mig det sista och sen blir det att äta godmat, hoppas det
går bättre att äta också. Ska försöka att ha en rolig kväll, men känner mig mest
negativ idag. Allting är bara fel, ni vet såna dagar som man helst vill slippa..

Nåja, ha en bra fredag!
Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0