Sjuuk

Nä nu börjar det bli nattinatti för mig. Har ingen lust att vara vaken när jag mår såhär :/
Sover hellre och känner ingenting! :) Feber har jag, fortfarande tror jag. Och mina halsmandlar
är inte så små om man säger så. Men har fått i mig lite mat, fick i mig en palt kring tio ikväll.
Pappa var gullig och servera mig. Han tar alltid hand om mig när jag är sjuk, då är jag pappas
lilla flicka :) Så vi har bara legat och slöat i soffan, båda två är sjuka så vi har inte haft någon ork
till att göra någonting. Utan vi hade en farochdotter kväll framför tvn istället :) BEHÖVDES!

Förresten så grattis världens bästa pappa på farsdag! (om man nu säger grattis ens?) :p
Imorgon ska jag och syrran bjuda pappa på god mat och bara rå om honom. Det är han värd!
Lovar er, det finns ingen snällare människa än min pappa. He's my very best friend. For real!


Men nu ska jag sova hurrni, hoppas eran helg varit bra. Min har faktiskt varit helt okej,
tråkigt att man gått och blivit sjuk. Men det är väl konsekvensen jag fått av allt ;) haha.
Och en anledning till att hålla mig inne och inte vara ute på galejj :)
Maybe it's just for the best ;)

Good night, sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Så lite så :) Är det ditt riktiga hår? Tack så mkt :D

2008-11-09 @ 21:20:14
URL: http://goldenheartt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0