so what i am a rockstar

Åh, äntligen hemma! Nu ska ni få höra vad som hände mig igår när jag var till vårdcentralen.
Efter att dom tittat och gjort prover med min hals så bestämde dom sig för att skicka mig till
sunderby sjukhus för dom tyckte att det var så allvarligt. Så då ringer jag mamma och vi far
dit. Fick sitta och vänta i typ 40 minuter, och jag var bara så arg för jag var hungrig, hade ont
i halsen och visste att jag skulle få ondare när jag gick in till läkaren. Nåväl, när det är min tur
så ser jag direkt att det är läkaren fredrik som jag hade förra gången jag hade halsböld (ja,
det var halsböld igen :O) så han sa då att vi bör göra samma sak som förra gången, alltså
punktera bölden. Men fyfan i helvete att jag gör det igen sa jag. Så slapp ;p Men då blev jag
inlagd och less var jag som fan, fick droppmedicin eller hur man säger, via armen i alla fall.
Sen så skulle jag troligtvis opereras idag, men då bestämde dom att jag skulle gå på pencilin
i tio dagar och att jag skulle operera bort halsmandlarna om 4-6 veckor. Skönt tyckte jag! För
ville bara hem :) Så så såg min måndag ut, fast fick besök av elin och emilia också :) Tack!
Och mamma sov såklart med mig där, haha! Man vill ju inte vara själv ;b

Måste bara säga att sjuksköterskorna på barnavdelningen är världens sötaste, gud  vad dom
tar hand om en och är så trevliga och man bara skrattar med dom, verkligen supergulliga :D
Och några av dom kände igen mig, för det var ju inte så längesen jag låg där sist.. Haha!

Nu börjar det här inlägget bli långt, så tänkte avsluta det nu.
Det blir i allafall skolan imorgon, känns längesen? :o
Vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0