Somebody like you

Hej :)

Har varit lite seg på att uppdatera men jag har haft annat att göra så, förstå mig ;D
Igår var jag hos olivia och käka med henne, köttbullar och mackaroner som vanligt,
blev det :p men den här gången utan ketchup :o fast det gick bra ändå, faktiskt.
Sen babbla vi på en massa, om allt möjligt och bara myste på. Sen gick vi in till
stan, hon skulle handla och jag skulle till erik, där även britta och ahlkvist var :)
Vi kollade lite film, men ingen var så värst intresserad i den. Jag och britta fattade
inte så mycket av den heller :p Men det var trevligt ändå :)

Skolan idag rullade på, hade inge varmkök så jag blev överlycklig, slapp gå till fem.
Så när jag slutade gick jag till palle och chilla ett tag, sen tog jag bussen hem.
Har precis ätit så nu är jag mätt och belåten. Om två dagar blir det operation, då
kan jag tala om att jag kommer ha svårt att äta så bäst att passa på nu ;p


Keith urban - love somebody like you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0